torek, 9. junij 2009

kosmate roke

Torej, ostali smo pri soboti, če se ne motim. Nje?

Torej v soboto sem na vse kriple hotela na glasbeno-gledališko predstavo Srce v kovčku. Pa sej o tem sem vam že razlagala.

Jure Ivanušič o življenju Jacquesa Brela (ja, v prihodnosti načrtujem eno objavo o njem). U bistvu se je tudi tokrat v večini pelo.

Vem, da bi lahko bila nad žametnim glasom Jurčka in njegovimi kosmatimi rokami (fora iz njegove presdtave Kabaret) še bolj navdušena. Ampak gospodje so si naštimali obupno ozvočenje. Vse skupaj je bilo odločno preglasno in če ti nekdo čez vsako mero nabija glasbo... no jst tega ne maram. Še posebi, če gre za šansone.

In zato se v predstavi/koncertu nikakor nisem uspela sprostit do te mere, da bi uživala, kot se da sam u tej zverti glasbe. Zdi se mi res škoda. Ker so bile pesmi v redu, o izvajalcu mi pa tudi ni potrebno izgubljati besed, kej nje? ;)

Nekatere pesmi so bile iste kot v Senci tvojega psa. Seveda drugi prevodi. Nekateri so mi bili bolj všeč v Senci tvojega psa (Starci, Saj ne boš kar šla, Pir ...), drugi bolj v Srce v kovčku (Naslednji, Marieke, stotsnik... in še druge, katerih naslovov se ne spomnim.

Definitivno bi priporočila ogled tudi te predstave, čeprou bi res rada slišala celo izvedbo v nekoliko manj decibelih.

In ja...uradnu sem postala fen Jacquesa Brel. Car!