torek, 16. junij 2009

zadnji izpit

Nikoli nisem marala testov, ... in izpitov seveda.

Na začetku mi niso bili všečni zaradi preverjanja - vsi smo trepetali in se živcirali... na faxu sem do njih dobila rahlo drugačen odnos... morda bi mu lahko rekli metodološki. Izpit je dejansko anketa, ki sprašuje po znanju. Za razliko od anket, ki se delajo za raziskave v znanstvene in komercialne namene, se ta anketa ne testira. Zanjo se predpostavlja da meri znanje in to se dela...na kvali in kvanti način.

ja, svoje razočaranje bom prelila v metodološki spis...:P
Ma ne, sej ne

Ampak dejansko sem razočarana, ker nekateriljudje mislijo, da lahko znanje ocenijo z zaprtimi anketnimi vprašanji (štirje v naprej podani odgovori). Pri teh izpitih sem se vedno držala načela - manj kot znam bolje je in najbrž nisem bila edina. Če si stvari znal, si kompliciral in posledično obkrožil napačen odgovor. Če pa nisi imel pojma, si preučil slovnično strukturo vprašanja in odgovorov, teste vseh sosedov, premikanje profesorja po predavalnici... in nekaj obkrožil. Seveda si pazil na enakomerno porazdelitev obrkroženih odgovorov med a), b), c) in d).

Tako sem naredila svojih prvih par izpitov na faxu - sreča in pomoč neznanih kolegov, ki so (navadno) sedeli pred mano. Če me vprašaš za kaj se je šlo pri predmetu - znam MORDA povedat ime. :D

Ampak ne, niso vsi izpiti taki. Prejšnji teden je profesor (ki ga drugače nimam najbolj rada) pripravil tak lep izpit... res lušen je bil - ni bil pretežek, zahtevani so bili prosti odgovori, bil je izredno praktičen ipd. ... rejs luškn izpit - še nikoli tega nism rekla za izpit (!) ... ampak če si zasluži si.

Danes pa... ma ne vem... ni mi jasno. Cel predmet tako praktično naravnan - vaje in vse... in pwo te (sicer pričakovanu) zabije s vprašanji za obkrožavt - WTF!?! In še moj zadnji izpit na poti do diplome...

Namesto, da bi se posvečala vsebini vprašanj, sem se vseh 15minut (ja.. se strinjam-to ni nobeni stvari podobno) spraševala: "Če bi izpit dobili profesorji z naše katedre... bi ga nardili?" Vprašanja so bila po mojem mnenju namenjena diskusiji, ne pa preverjanju znanja.

Ampak kdo bi razumel. Oba profesorja sta zaprisežena kvantitativca (to je statistika, ankete ipd, za vse, k vam morde tu ni tok samoumevnu ku meni), in nardista en strukturiran intervju (izpit z esejskimi vrašanji), en pa anketo (zaprta vprašanja, ja)... in tu je bil moj zadnji izpit :(

razočarana sm, kej nej rječm
pa še cimro sem spodila iz sobe... jah... tako je