petek, 26. junij 2009

lajf saks

Cimra me je pred nekaj dnevi povsem presenetila z načeloma mojimi izjavami: Lajf saks in skru it. ampak uporabila jih je ... zelo pogosto.

Sem se kar rahlo zamislila, da lahko tako (negativno) vplivam na ljudi okoli sebe. Morda bi res rabla en konkreten odklop od vsega z menjavo okolja. Morda mi bo to celo uspelo.

To poletje imam zaenkrat namen: it na počitniško-duhovni teden (mislm, da je tudi uradno v tem vrstem redu), diploma, morda tihotapljenje na poletno šolo na faxu (?) (psssst), delo, Firence/Dunaj al en kraj, oratorij, diplomiranje (temu se reče optimizem, glede na trenutne razmere) in bekpeking Nekje (Portugalska se trenutno kaže kot možna destinacija, ampak se to lahko kaj hitro spremeni z zamenjavo cen letalskih prevozov v kombinaciji z zaslužkom poletnega dela).

Sem edina ki si dela nemogoče plane, da bi pobegnila pred slabimi vplivi (na druge)?