četrtek, 17. februar 2011

Štajerci

Aljoša me stalno obtožuje, da ne maram Štajercev. Ni res! Častna!

Imam sicer svoje mnenje o štajercih, pa ne pravim, da so vsi taki. Je pa res, da je večina štajercev, ki jih poznam, hitreje razjezljivih od ... recimo vipavcev (teh sem najbolj vajena rzato primerjam z njimi). In raje se tepejo. Morde gre za predsodke in ne verjamem, da so vsi štajerci isti. Halo, a veste kako zelo veliiiiiiiikaaa!!!

Danes je dan, ko imam Štajerce še posebi rada. Končno sem dobila majico v najlepšejšem zelenem odtenku, kar jih obstaja (ni ne pretemna, ne presvetla, nima preveč modre in tudi ne preveč rdeče ali rumene... mislm res najlepšejši odtenek zelene barve) od nekoga iz vzhodne Slovenije. In sm mu najbel hvaležna za ves trud in za najbel izviren napis. In majco u najlepšem zelenem odtenku. Sem že omenla, da ima rejs idealen zelen odtenk? No, uglavnem - majca ima reeeeeeeejs najlepši zelen odtenek.

Pa tudi, če odštejemo trenutno navdušenje zarad majice (no, sej je bla oseba, k jo je prinesla tudi fajn, ampak to potem ljudje narobe razumejo...zato ne bom o tem), sem že velikokrat pisala o svojem najljubšem štajercu. Aljoša, kako lahko pozabiš na moje veliiiiiiikoooooooooo navdušenje nad Juretom Ivanušičem, a ga nisem omenjala tukaj, pa še tukaj, tukaj in tukaj, pa še tukaj in tukaj

Moram omeniti mojega drugega najbolj fajnega štajerca? Deadalus me je namreč tudi grdo gledal(no ja, je šlo za telefonski pogovor, se pravi bolj kretnje), ampak se na koncu strinjal. Štajerci so že fajn, ampak so posebna kasta. :) In jih imamo radi, a smo v njihovi družbi bolj previdni. Deadalus bi u bistvi bil moj najljubši štajerc, ampak... a lahko resno koga primerjaš z Juretom Ivanušičem? Ali s Colinom Firthom? Bodte no resni. 

Aljoša, a mi zdej verjameš?

Al moram v nedeljo spisat hvalo štajercem na študiji primera? :P