nedelja, 21. marec 2010

Drobni biseri

Že dolgo mi ga ni pašalo posušat, potem pa si včeraj nisem uspela spravit iz glave dela njegove pesmi "ne, one niso preteklost, preteklost smo mi ..." Seveda sem preposlušala cel CD. Ta starga, ker o novem še kar ni duha ne sluha. O Jurčku govorim, itak.

Nekje dolgo po tem, ko je CD izzvenel so moje misli ostale v parih verzih neke pesmi... Morda vam bo tudi vam všeč.

Samota te je prekrila (z drobnimi biseri)

Samota te je prekrila z drobnimi biseri
in morje, severno morje v tvojih očeh valovi.
V težkih, temnih urah na prsih našla si kače,
v otožnem, skritem nasmehu veter jeseni se prebudi.
Samota te je prekrila z drobnimi biseri.

Odhajaš, zmerom odhajaš - izginjaš na pot, ki kot da je ni.
V prvi jutranji zarji ogrneš kopreno noči.
Ko najbolj sijalo je sonce, rosil je dež iz nebes...
in ptice so poletele iz tvojih rok na otok sanjari.
Samota te je prekrila z drobnimi biseri.

Prisegam pri vseh ljubimcih, ki so ljubili zaman,
da je vse, kar si zdaj želim - biti s teboj vsaj en sam dan!
Prisegam pri svojem otroštvu polnem tišine in sanj, da je vse kar si zdaj želim
trenutek s teboj, skrivnost, dotik,
mogoče spomin...

Pozabi, prosim pozabi! Pretoplo je sonce, prejasno nebo.
Lagal bi v svojih poljubih, kot bi lagala ti.
Nekoč boš morda opazila Smrt v mojih pretemnih očeh.
Takrat podaj mi drobno dlan, takrat nasmehni se mi,
samota me bo pokrila z drobnimi biseri.

Načeloma si lahko pogledate tudi "video," magari se meni ne zdi lih primeren za to pesem, predvsem ne za Juretovo interpretacijo, ampak, če koga zanima kako pesem zveni... odpreš link in pomanjšaš okno. :D