torek, 6. julij 2010

IE6

Včasih sam zares nisem marala Internet Explorerja. O tem nekako govori tudi dejstvo, da smo eno profesorco, ki nam je težila s spletnimi forumi poimenovali IE6. Ja, nisem bila edina, ki je nisem marala. V bistvu je imela ena še bolj proti njemu - spletna programerka pač. :) In ja, verjele smo, da so forumi že zdavnaj "out". Več al manj smo se spraševale: "kdo sploh še rabi forume? Noben!!!"

No, to s forumi magar nima nobene veze, čeprav se mi še vedno zdi, da smo jo poimenovale super ;) super zlobno :D Zdej ko v službi ne smem imet inštaliranega drugega brskalnika kot IE (magari je osemka, kar je vseeno boljše), sem tudi nekaj časa razmišljala kok ne maram teh dveh črk v kombinaciji... pa sem zdej ugotovila, da sploh ni to!

V bistvu so mi sam Winsi butasti. NE morem premikat zaporedja programov v orodni vrstici, skrolam lahko samo v programu, ki je na vrhu... še označi-pritisni-na-kolešček kopiranje ne deluje... pismu, še objave ne morem uredit kot bi jo rada... (za html je še prezgodej!)

Razen tega, da sam na winsih lahko uporabljaš office2007 res ne vidim ene pametne stvari. Pa še ti offici se mi bolj se suvajo kot OO doma...

vem, de ste bolj wins navdušenci (kok lepo je imet statistike :))... prosim povejte mi: ZAKAJ VAM JE VŠEČ?

Morde me je Ubuntu sam razvadu, zato bom poskusila bit najbel objektivna... tm nekako do petka zvečer, pwo bom kovnla itak čez vse računalnike (ampak to mi ne boste vzeli na slabo, kejnje? me boste razumeli kejnje?) :P