četrtek, 29. julij 2010

Dojenčki

Prejšnji teden sem izvedela, da se je na tem področju nekaj zgodilo. Ma ne, čučkoti, ne pr meni :)
Ne bom povedala pr komu, ker nisem pristojna za spuščanje takih novic v javnost, sploh ne sm...
Ampak sem najbolj vesela, ko sem danes (končno) slišala, da je vse v najlepšem redu, da je deklica pošten dojenček, da je danes stara točno 19 dni in da je tudi z mamo vse ok.
Sej ne vem, če se spodobi, da bi čestitala... ampak sem res FUL vesela, ko sem to slišala - da je vse zdravo in je vse uredu. Z obema. :D
Zdej lahko upam samo še to, da je mala pridna in ponoči spi, pridno je in je sploh najpridnejši otrok... no, s časom, bom morde zvedla tudi ke tazga...
Čestitke novopečeni mamici (no, sej ni več tok nova, ampak vseeno). JEI!
Ps: I... zdej čakamo nate in na ... ;)