sreda, 4. junij 2008

šefi

včeraj sem razmišljala o tem - in razmišljat sem imela čas vsaj deset ur med delom :P

Po tem ko sem v ponedeljek srečala šefa pr kateremu delam že skoraj eno leto, in se včeraj pogovorila tako s šefico, ki bedi nad mano pri prej omenjenem šefu, kot tudi šefu v trenutni službi in šefici, ki to niti ni :)

Se vam zdi da sm jih naštela preveč? Sej je čist enostavno. Dve službi - za vsako službo en šef in na vsakega šefa ena šefica. Če seštejemo jih znese lih 4.

In zakaj sem se jih lotila? Ne ne bom jih šimfala, čeprav ima gotovo vsak svoje dobre in slabe strani. Zgodilo se mi je namreč to, da sem se v dveh dneh več ukvarjala z vožnjo kot z delom, z obema službama. Ugotavljam, da mi je vsaka služba super, je pa tudi odvisna od šefov - če je šef kul, je tud služba kul, tudi če je dejansko dolgočasna. Problem pa nastane, ko so vsi šefi fajn, in pri vsaki službi lahko najdeš predvsem in samo dobre stvari. Potem pa reči ne, ne bom več tega, k bi raj to...če to sploh ne drži...

Ampak česa najbolj ne razumem v danem trenutku. TIPI... sam ena stvar glede tipov, če sm natančna in to je njihov način govora - mrmranje.
Sej verjamem, da če to delajo svoji punci, da pali - pr meni bi tudi... sam ne moreš kar non stop mrmrat, če mi govoriš stvari, ki bi jih mougla razumet in so pomembne...

se tudi vam to kdaj zgodi?