petek, 20. junij 2008

Firefox 3 in ostale novosti

Ti je kaj znano?

Za noben brskalnik v zgodovini nisem še slišala tok reklame. KIberpipa v Sloveniji bo imela že nevem kateri party na račun izida nove različice.
Na Facebooku me bombandirajo z različnimi skupinami in dogodki, pa tudi fan clubi.

Zato sem si jo itak naložila na računalnik in jo po hitrem postopku preiskusila. Kakšno je moje mnenje?

Eh, stvar sicer ni švoh, ampak vidi se, da je nova. Hitrosti, pošteno povedano, ne zaznam - morde je za nas navadne uporabnike premajhna razlika, ampak...
Tudi izgled mi ima do neke mere všeč - predvsem navigacijski gumba za naprej in nazaj je lepo oblikovan, pa tudi možnost hitrega zaznamovanja strani za priljubljeno mi je zelo všeč - v navigacijsko okno so namreč postavili zvezdico, ki jo preprosto klikneš in... naslov je že med zaznamki

Ni mi pa všeč, k sm mejla tako lepo Mac temo naštimano, pa zdej kar ni kompatibilna z novo različico... novih tem pa se tudi kar ne da iskat... zlobni so...ta link mi manjka. Ne maram met programov vedno istih kot vsi ostali, ampak si jih rada mal prilagodim, kar pa tukej očitno (še) ni možno...

To so bili prvi utisi. Bomo videli kako se bo stvar pokazala ob večji uporabi.

Poleg tega sem ravno prebrala o Winih in stvar mi daje upanje, da bi tudi sama kdaj prešla na Linuxe...katerekoli pač, kar mi je do sedaj onemogočala moja stalna raba SPSSja... ampak ne veselim se še, se bo treba kar lepo pozanimati kako je kaj s tem....