četrtek, 10. september 2009

Black Pitt

Zbudila sem se v soparni otelski sobi. Tako vroce je bilo, da se ni dalo nic.V tistem trenutku sem se pocutila kot doma: vse stiri od sebe, pa kljub temu svicam ful. Pomislim, da bi bilo morda zunaj na zgocem soncu manj soparno. Pogled proti Marjeti mi pove, da niti priblizno ne more zapustiti sobe. Njen najboljsi prijaelj jo se kar vabi, zato mu pogosto zapoje:
"Helou tojlet maj old frend,
Aj kejm tu sit on ju agen..."
Pomislim na to, da Marjeti pri obiskovanju toalete prav nic ne morem pomagat. Grem vn, malo pogledat mesto. Kaj? Vprasam Marjeto, katero stvar bi manj rada videla: kasbah ali Atlas corporation studie. Rece mi: " Pejdi v studie"

Zunaj je... vroce. Pogledam po glavni ulici. Tukaj nekje bi morala zagledati rumen avtobus-moj trenutni cilj. Odprevim se proti centu mesta, v upanju da mi uspe uloviti avtobus in tako prispeti izven mesta v Flmske studije, edine, ki so odprti za javnost. Kmalu ga zagledam. Seveda ni na postaji. V upanju, da ga ustaim zacnem divje mahati. In jej. Ustavlja se.

Takoj se obrnem in tecem za njim. Konno prispem do sprednjih vrat in se povzpnem po stopnicah. Vidim, da me drugi cudno gledajo. Vsa zmedena sem pogledala po avtobusu in vprasala ali pelje do studijev. Neki moski, ki sedi prav zraven vrat mi skusa nekaj dopovedati, jaz pa v svoji zmedenosti in vznesenosti (hej, ustavila sem avtobus) ne razumem nic. Z upanjem v oceh ga vprasam: "Combien"

Po dolgih minutah ugotavljanja koncno pogledam proti zadnjemu dleu avtobusa, kjer mi iz kabine pomaha nasmejano dekle. "Sit" si mislim, " tle se hodi na avtobus pri zadnjih vratih... kako sm lahko pozabla." Takoj se spravim do nje in placam karto pac. Vsedem se in meditiram na temo svoje zmote. Iz tega razmisljanja me zbudi isti moski od prej in mi kaze ven ter pravi "studio." Ok. Ocitno je to to.

Ko se spravim iz avtobusa opazim, da so me poslali pred ograjen prostor( ok, to ni nic nenavadnega), ki so ga krasili Egipcanski strazarji. Nad vhodom se je svetil napis "Hotel Oscar." Jezna sem pomislila, da so me naplahtali ( v Maroku to pac ni nic nenavadnega). "Vseeno bom poskusila, mi bodo ze tam povedali kako in kaj"

Podala sem se po shojeni potki skozi puscavnato obmocje. Kar naenkrat se je nebo stemnilo. Brez heca. Vse okoli mene je bilo temnejse. Ko sem pogledala proti nebu, sem zagledala oblak, ki je zakrival sonce. OBLAK! V puscavi!

Koncno sem dosegla vhod "hotela." Tam sem zagledala nekega mozicka, ki se je ravno odpravljal v vratarnico. Dela tukaj. Super! Povprasam ga o Studiih in rece: " ja to je to." "kdaj se zacnejo ogledi" Tip me pogleda in rece " za danes so koncani"

Seveda sem bila nad novico vec kot navdusena. In navdusenje tudi pokazala. Presen sem uspela vprasati se kaj drugega se je za mano pojavila se neka francozinja in sprasevala isto. Mozgane sem spodbujala k razmisljanju. Kako gospo vprasati, ce gre v mesto in ce me lahko zapelje. Vmes sta se ze nehala pogovarjati. In spet je pozornost usmeril name. "Si prisla z avtobusom?" odgovor je seveda pritrdilen. Potem pa mi pove, da gre v mesto in lahko grem z njim.

Jah, tudi mene je previdnost v casu bivanja Maroka ze zapustila, zato sem se vsedla na motoincka in pocasi sva se odpeljala.

Nikamor se mi ni mudilo, casa je bilo na pretek. Vstavila sva se na bazenu, potem pri prijatelju v centru. Prijazno me je odpeljal tudi do kasbaha, ki pa je bil seveda zaprt :(

V druzbi domacina sem si tako ogledala Ouarzazaske souke, glavni trg in del kasbaha kjer ljudje dejasnko zivijo. Super je bilo. dosti heca, dosti smeha. Povedalm mi je vse o slavnih osebnostih, ki so se zvrstile v studiju v zadnjih 9 letih, ko on dela tam. Brad Pitt, Orlando Bloom... baje da tudi Leonardo DiCaprio z vsemi sedmimi telesnimi strazarji. Ostaledva sta fajn...

Sledilo je seveda povabilo na tajin. Rahlo zadrzana sem odgovorila, da moram najprej preveriti pri Marjeti 'ne, sama ne bi hodila s tipom k njemu domou).

Marjeta se je zvecer pocutila bolje. Zafrkancij ni bilo konec cel vecer (no razen enga dela...)ko je ponujal spominke iz Maroka), zato sva mu naslednji dan obljubili ponoven obisk v studijih, kjer bo najin vodic. Njegov odgovor je bil: "insahalah"

Naslendje jutro sva se z Marjeto torej odpravili proti studijem. Marjeta je hodila rahlo pred mano. Kmalu se je obrnila v popolnoma drugo stran in rekla: " ou vat a najs kar" Korak naprej in videla sel nekog, ki se skriva za casopisem :)

Seveda sva se na moc zabavali in ga spravljali v obup na tak in drugacen nacin. Stalno sva sprasevali kdaj pride Brad Pitt... ko se naju je navelical je povedal, da morava biti zadovoljni z njim - Black Pittom :)

Ogled studijev baje navadno traja od 30 do 40minut... me sva bili tam med enajsto in dvejo in pol :p najin ogled je bil ekskluziven in je vkljuceval tudi ogled sobe luckarja in apartmaja Sheana Connerija. Ugotovili sva kako mladega Marocana v casu ramadana brez promlemov spravis na rob obupa... ampak pozor, postopek zahteva mnoga znanja, veliko potrpezljivosti in dnevno svetlobo.

Black Pitta sva videli se naslednji vecer. Na njegovi super fajn televiziji :) smo si pogledali film o najbolj uspesni zebri, ki je tekmovala z dirkalnimi konji. Smeha seveda ni manjkalo... tudi zaradi konjev, potepinka... je blu romantis....je meu rdece luci... kwojncki pa kot recenu niso manjkali.