ponedeljek, 28. september 2009

zdravniški pregled in SIGENCA

No pa sem končno opravila ta butast zdravniški , ki je sam sebi namen in ki ga preplačaš...in si tako podaljšala vozniški. JEI.

Povejte mi, kako lahko za dve uri čakanja v čakalnici, od katerih te trikrat pošljejo k zdravnici za pol minutke, računajo 45€ (je računano s provizijo ob plačevanju položnice)? Kje je logika? za čakanje...

Poraja se mi misel, da sem sfalila študij...res se moraš 6 let žulit za knjigami, ampak potem... potem...

No sproti, ko sem že bila na upravni enoti, sem si končno zrihtala še digitalno potrdilo za e-upravo. Postopek je povsem enostaven... upravi spet pustiš en kup svojih podatkov, ki jih seveda sploh še nima na tisoč in enem papirju, mestu ipd. ampak... hei... konec tedna bom že lahko stvari urejala prek neta. Ne vem še kaj, ampak lahko