petek, 2. maj 2008

Dosežki tega tedna

Petek je pravi dan za pregledat teden za nazaj - da ima človek pol mal počitka za vikend. Ja ta vikend bo spet osmica :) Super bo. Ta, Lokavška, bo najbrž postala kar legendarna, ma o tem v nedeljo, če bo čas... alpa pač enkrat...do zdej so bile objave redno vsak dan, kako bo naslednji teden, vam rečt ne znam... zakaj? odgovor sledi v nadaljevanju...

Kaj se je zgodilo ta teden:
  • kot prvič tipkarske napake so se drastično povečale, ker se trudim vsaj polslepo do slepo tipkat...ja- zna bit zabavno, ampak pridobivam na hitrosti kar je dobro
  • zgornja točka je razlog za to, da seminarska naloga še vedno ni dokončana. Ampak kako naj si človek pomaga, če pa je tema, ki sem si jo mimogrede sama izbrala, tako blazno dolgočasna... ah...o plezanju ni nikoli zanimivo pisat, rajš se poženeš v steno in upaš, da pirdeš do vrha, da se zmatraš na konkretno in si ob koncu dneva srečen... tako gre- ko sprovaš veš
  • pokvarjen računalnik - ja o tem sem pisala že včeraj. Danes sem se že nekako potolažila, ker USB vhodov trenutno ne potrebujem tako krvavo kot jih bom že od nedelje naprej- moja povezava s svetom je namreč odvisna lih od ... lej ga zlomka... usb ja ... no bomo vidli. Morde mi pa Bog z neba pošlje kšnga geeka, k mi bo ugotovil izvor zla in za odpravil... temu se reče pobožne želje, ampak upanja nikoli ne zmanjka-kajne? :)
  • redni večerni sprehodi po celodnevnem druženju s Ompopolepejem - mojim preljubim računalnikom. Res paše, da se po sedenju celotnega dne človek mal spravi na zrak in gre občudovat zeleno Vipavsko dolino, se sprehodi med vinogradi in travniki, nabere šopek ivanščic in z njimi razveseli mimoidoče (ma sam tiste, ki jih poznam). Super!
  • presneto besnenje in res slaba volja, zaradi računalnika. Ali razlog, da me je prijaeljica podarila na neki aplikaciji od Facebooka z besedami - ko je slabe volje grize. Ja taka sem (bila še danes dopoldne), ampak sem prijazna in povem, da me ni za tikat oz da me je za pustit na miru ... ostalo ni več odvisno od mene :)
  • so še stvari, ki jih zaradi ohranjanja ugleda v družbi ne morem povedat in upam, da jih tudi kdo drug ne bo... ampak sem kar najbolj ponosna tudi na to :)
  • enormne ure, ki jih preživim v pregledovanju Facebooka in upanju na nov komentar na svojem blogu so zaskrbljujoče... ampak, sej pravim- naslednji teden me bo vse to minilo :)
  • cel teden- že spet - poslušam The Beatlese. Tudi sama ne razumem tega nenavadnega stanja, ampak ne morem si pomagat, če pa je to edina glasba, ki me ne moti pri moji (ne)produktivnosti :) včasih me celo vzpodbudi... ja, Bitli so pač... cari...
No, sej sm gvišnu kej pozabla in nardila tisoč tipkarskih napak, ampak zdej veste in me razumete, kajne?