ponedeljek, 12. maj 2008

V sredo imam dopust

Ja, v sredo imam dopust. Nihče naj me ne moti, saj sem si vzela dan in ga bom povsem namenila Hruški in pripravi njene prvorejenke na moje lastne gurmanske užitke :)

no, sej bodo morda namenjeni tudi ostalim mimoidočim, če bodo najbolj prijazni. :)

No to je bilo pomembno obvsetilo.

Zdej pa še. Danes smo bili s faxom na obisku pri enem večjih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja z tržnimi raziskavami. No.. ne bi bila jaz, če ne bi neizmerno uživala... Skoraj bi si zaželela zaposlitve tam, ampak ne... trenutno delo je zelo zanimivo.... (šefica bere blog) Sploh pa me je sprehod po prostorih firme prepričal, da tam početi jaz nimam kaj. Zakaj? Nikoli nisem bila navdušena nad moderno opremljenimi stanovanji ali poslovnimi prostori. V njihovih pisarnah pa bela kar sije... Čeprav... tam bi se veliko naučila s področja, ki me zanima... pa pa še hmmm, pa še ful bi uživala v svojem delu. Morda se ne bi bilo slabo pozanima t o kakšni taki varianti... ampak to šele čez kakšno leto. Prej nima veze. Bo treba kej zagrabit delo in mal zaslužit. Potem pa delat plane naprej :)

Bomo vidli. :) Do takrat pa šefica, brez skrbi - ne boš se me še znebila :P

Sej kar sem tla od obiska povedat je bilo to, da sm s tem obiskom in predavanjem še bol potrdila že prej mnogim znano dejstvo- da je statistika strast mojega življenja in mi je tok zanimiva, da bi se z njo komot ukvarjala celo življenje. To je tisto kar mi požene kri po žilah in ustvari kurjo polt na koži, povdari lesk oči... no, statistika in slončki in redna telesna vadba... :P