sobota, 10. maj 2008

To se lahko zgodi samo meni

Vsak si je kaj takega že rekel. No, najbrž si kar stalno govorimo. Ampak so določene stvari, ki jih preprosto ne gre pozabiti.. vsaj nekaj časa.

Tako se mi je pred nekaj urami - kmalu po vnosu prejšnje objave - zgodila stvar, ki se normalnemu človeku že ne bi zgodila.

Po kakih dveh urah bedenja, morda treh sem se odločila da tako že ne gre več naprej. Treba bo kaj narediti in tako premagati zaspanost. No pa sem si segrela vodo, pomočila vrečko mešanice črnega čaja (natančneje Earl Grey) vanjo, nato pa nadaljevala z branjem neke diplomske naloge... Ja, zjutraj znam bit res pridna kljub zaspanosti- ali ravno zaradi nje, kdo bi vedel :)

Ampak naslednji dogodek najbolje ilustrira mojo zaspanost. Namreč med branjem in čakanjem, da se čaj ohladi, sem se kot ponavadi igrala z USB ključkom in glej ga zlomka... odločil se je, da mi mešanica čaja še ne bo dovolj pomagala pri jutranjem bujenju, zato se je odločil v skodelico skočiti še sam...

WPS!

Najprej mi sploh ni bilo jasno kaj dela na dnu in zakaj ga vidim nekoliko rjavega skozi čaj... Hm... komaj pa sm se zavedala in že je bil nazaj zunaj ...

Po kopeli, je rekel, se mu prileže še nekoliko sončenja... Nato pa sem seveda preveerila njegovo uporabnost...Ne boste verjeli... še kar mi dela... :)

Ampak slaba vest ni zaradi tega nič manjša.