ponedeljek, 5. maj 2008

nov začetek

Ne vem kje sem že slišala, da je vsak začetek težak in res.
Začetki so majhni in veliki, bolj ali manj opazni, ampak v tem blogu govorim le o očitnih.

Včeraj sem se po tednu dni spet znašla v sobi, kjer sem preživela mnoge dogodivščine, prostor, kjer so stvari dejansko moje ... no ja in od cimre...

In ko sem se razgledala naokoli se mi je vse skupaj zdelo neverjetno majhno - nikakor ne moj svet v katerem rada živim - majhno in tuje. In tako se je začela čistilna akcija, ki sem jo planirala šele na poletje. Pobrisala sem prah za omaro, pospravila vso nesnago, ki je krasila vrh omare... prav neverjetno kaj vse mora človek narediti, da se počuti doma.

Ampak verjamem, da bo že jutri drugače. Študentski dom (na fotografiji prikaz pomladnega dne v AK, no to je iz lanskih majskih iger, ma ni važno) ima čar, prav tako življenje v njem. Odvisno je zgolj od razpoloženja in želj posameznika. In meni se zdej že kar najbolj spi... in me nič več ne gane. :)

Pa še zadnje obvestilo. Računalnik je začel delati, zato pa je moj tulifon na popravilu, tako da fotografije z osmice bodo, KO ga dobim nazaj, ČE mi jih ne bodo zbrisali...