petek, 12. marec 2010

A boš kej moja, čirimoja?

Sadež o katerem sem najprej doooolgo poslušala, potem pa ... nekako pred novim letom ... sem ga imela možnost preiskusiti tudi sama. Čirimoja. Ko sem izvedela, da se prijateljica odpravlja na Kanarske otoke sem jo lepo prosila, če le lahko, naj prinese kakšen sadež, ki ima tako nenavaden okus (med ananasom in jagodo s teksturo hruške).

In v sredo, med orkansko burjo, se je vrnila iz sončnega Las Palmasa. Tukaj so, kot obljubljene:
Ena je prišla v nekoliko slabšem stanju in je ni več :$. Ena gre najverjetneje za darilo. Kaj pa tretja? No načeloma sem nekako obljubljala, ampak mislim, da je stvar splavala po vodi... no nism prepričana, a je? Eh, kdo bi vedu. Torej, če ima kdo željo, nej se oglasi. Ni velika, ampak ko stvari deliš je to dvojno veselje. In veselja se človek ne brani... a koga mika? ;)