ponedeljek, 8. marec 2010

Le but n'a pas d'importance

Le but n'a pas d'importance. C'est le chamin pour l'attendre qui, seul, compte.
Važna je pot, ne cilj; cilj se odmika se odmika kot zahajajoče sonce.
Vitomil Zupan

Ta misel se mi je obesla v glavi, ko sem se vozila domov po zasneženi pokrajini (itak najlepše ceste na svetu). Bolj kot sam cilj (Ljubljana se u resnici ni nič premikala, priznam), se je izkazala pomembna pot. Pot enega avtomobila z enim potnikom in glasno (in večini nevšečno) glasbo. Poln prostor misli, ki so se za nazaj že nekoliko zbistrile.

Ugotovila sem, da sem vam dolžna opravičilo:
-VSEM, ampak res vsem, ker me je v zadnjem mesecu polotilo eno veliko črno malodušje, slaba volja in smisel za (eh, priznajmo si, še večje) teženje (kot navadno),
-Ga imš? za tu k ti zadnje čase že rejs prou preveč težim z eno in isto mislijo,
-Moky ker ti visim za vratom,
-Ompopolepeji ker te hočm zamenjat,
- UršikaZala ker sem rekla v pet kar mi ni bilo treba, ker ja.. se mi svita de se nejki dogaja že nejki časa
- Potepinka, ker sem ti naložila Ubuntu in ti zdej prou konkretnu povezava ne dela,
- Cimra, ker ti nismo zrihtali niti enega konkretnega izselitvenega popivanja - sori, ma se prou ne morem sprjaznit, de uradnu nisi več cimra,
- Ojoti in Hruški, ker sta zaradi moje nepozornosti umrla,
- Jst, kr si te po enm tedni doma še zmjri ne upm prašt, če si kul (aja, hvala za ogled Batmana, čeprou je biu rejs grozn-Heath Ledger in tu :)),
- Janja, k te še zmjri nism poklicala, čeprou tu pravim že več ku pol leta,
-Primož, ku me u soboto nisi mougu ignorirat,
- Tasy, ker še kar nismo pršli na obisk... sam priznaj, de si reeeeeeejs djelč, ;)
- Pek, k se te rejs že predougu nisem spovnla,
- Čučko, kr imš prou... prou de znam preuč dobru skrivat. In za kolcanje...,
-Tebi, k izkoriščam dejstvu de je Tvoja ljubezn brezpogojna,
- Jožko, k ti bom jutre na dolgu in na šrwoku razlagala kok sm bedna,
- vsem slončkm, ku ne letijo več ukul moje glave, upam, da pristanek ni bil preveč boleč,
- vsem povabljencem na fr. večer, ker že zdej vem, de ne bom mejla zadosti kozarcev,
- Bivši prjatu, kr že dougu ni blu navdiha z kšn rejs dobr sms iz serije "...pod zvezdnatim nebom,"
- mami in tati, k sm bla ta tedn čist neuporabna,
- diplomi, k vidim, de rejs rabiš mojo družbo, da se napišeš,
- mentorci za diplomo, ker ji težim, de hočm še člankov,
- "tati" ku me 99% ne bo na obisk na Kanarske,
-"mami" k ji težim za čirimojo,
-Ježki, ku se že cejlo zimo sprehaja po gozdi ves premražen,
- Palčkm, k ne vemo ki so.

- Bralcem bloga, ker je blo negativnosti na tem blogu že... kako naj se izrazim... preveč. Dršte torej psti, de bo tudi jutre pihla burja. Pa še za kšne duhovne vaje v tišini in ene dve dodatni osamljeni vožnji do Ljubljane po najlepšejši cesti in bomo u normalnem stanji. Ma en rejs burjast dan bo tudi fajn :D