ponedeljek, 8. marec 2010

stah-o-petci

Z mislimi kar ne morem od kostanjevega piknika ene dve tri leta nazaj. Sploh ne več, če se je takrat zgodilo, ampak... včeraj, sem se spomnla prou nate, Bivši prjatu. In na žalost ne zarad kšne posebej dobre stvari. Spomnim se kku nisi bil zmožen napisat unga butastaga SMSa, ki bi vseboval približno dve besedi: "Sori ne"

Sam to se je pričakovalo od tebe- kruto, a odrešujočo resnico. To je dejansko edina stvar, ki sem ti jo kdaj zares zamerila, čeprav ti načeloma ne bi smela... sej se sploh ni šlo zame! Vem, zakaj sem se spovnla nate. Ker se je meni tudi to zgodilo. :)

Je zanimivo kku nisi jezn na človeka zaradi slabe novice, ki bi ti jo moral povedat, ampak zaradi une butaste odločitve, da ti stvari raj ne pove. Je to iz straha al zarad česa?

S spomiš takrat ko sva se spoznala. No vsaj jst sm tebe takrat prvič zregistrirala. Med partijo briškule, ko si me tku konkretnu zabiu, de sm bla še en cajt brez besed z uno izjavo, k je rejs nikoli ne bom pozabla: "Sej ti nimš prjatlu" :D

In po eni taki je težku napisat "ne"? Ne štekam. Mi boš razložu ob priliki, ok?

Upam, de uživaš tm... pod zvezdnatim nebom

Ps: jah, brez tega tudi tuki ne gre :P