nedelja, 7. marec 2010

dobri stari cajti

Učjri sm sprakticirala svojo staro navado (ne)gledanja filmov. Joj, kolk filmov sem (ne)gledala tako! :D s pogledom na spodnjo stvar...


Ne vem kaj točno me je prijelo, da sem se spravla spet to delat. Vem, da sem zadnje čase razmišljala o eni osebi, ki je spet mal izginila iz mojega življenja. Mal zarad tega, ker bi zdej spet rabla uno prizemljitveno pridgo pustičlovekanamirukjejasnudetuče. No tega tokrat ne bo... Sem pa resno razmišljala o pripravi viške pojedine... Sanča si za?

No ja, pa sej nisem razmišljala sam o tem... ampak sedaj sem, med poslušanjem pesmi Blackbird, zares pozabla... :D

No lahko vam povem še kaj o kulturi... Marec je mesec študentske kulture. In ja, brez Ljubljane mi očitno ni usojeno bit več kot... par dni. Pogovor po telefonu v začetku tedna je potekal nekako tako:

>>Ti, kolk boš kej u Lublani nasledn tjdn?
>Nasledn tjdn? Hmmm.. sploh me ne bo. Ni šans.
>> Ma tku je, Podokničarji igrajo u pondelk u Filharmoniji, pa sm misnla de bi te mwrde zanimalu...
> Ok, pridm.

Tok o tem, da se pustim prosit. Je pa res, da so bile vmes izrčene čarobne besede (Podoklničarji so me maja čist očarali, kej si čm). Imaš čas jutri zvečer? Ma po moje bo koncert fenomenalen, tku de se splača :D

Za konec sam še: VSE NAJBOLJŠE vsem k danes praznujete... en kup vas je ;)