torek, 30. marec 2010

brezvezno poročilo

Že od včeraj se mi zdi, kot bi bilo poletje. Zjutraj vstanem, si oblečem tri dolge rokave - ja tudi un ta velik in najbel debel in topel pulover potegnem iz omare - in zmrzujem... do popoldne, ko se končno odločim, da bo morda pomagal vsaj kouter.

Sam, letos je še mal prezgodaj za to, kej ni?

Eh čas se je res zmešal. Še mal prej je bil junij, zdej pa že napovedujejo 15. januar. Seveda pa čakamo tudi na 4. april (interne fore)... sam kdo bi še sledil. XD

A sem že povedala o najbolj tragičnem dogodku po dveh letih? Sem si obljubila (že takrat), da ne bom jokala, če se stvar ponovi.
Ok, ne bom jokala, sem pa žalostna. Res žalostna. Razbila sem namreč svoj naljubši kozarec... uni od Guinessa :((((
Me je pa prej nasmejala TA stran - Cankarjev dom o bontonu in lepem obnašanju med predstavami.